Rengiame ir deriname su atsakingoms institucijoms šiuos aplinkosauginius dokumentus:
Jei norite sužinoti šių paslaugų teikimo kainą, užsiregistruokite nemokamam aplinkosauginiam vertinimui.
Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo (PAV) dokumentai
Atranka dėl poveikio aplinkai vertinimo atliekama planuojamai ūkinei veiklai, įrašytai į Planuojamos ūkinės veiklos, kuriai turi būti atliekama atranka dėl poveikio aplinkai vertinimo, rūšių sąrašą, nurodytą Planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymo (toliau – PAV įstatymas) 2 priede.
1) planuojama ūkinė veikla įrašyta į Planuojamos ūkinės veiklos, kurios poveikis aplinkai privalo būti vertinamas, rūšių sąrašą, nurodytą PAV įstatymo 1 priede;
2) planuojamos ūkinės veiklos atrankos dėl poveikio aplinkai vertinimo metu nustatoma, kad planuojamai ūkinei veiklai privaloma atlikti poveikio aplinkai vertinimą;
3) planuojamos ūkinės veiklos įgyvendinimas gali daryti poveikį Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritorijoms ir kai aplinkos ministro nustatyta tvarka nustatoma, kad šis poveikis aplinkai gali būti reikšmingas;
4) planuojamos ūkinės veiklos, įrašytos į Planuojamos ūkinės veiklos, kuriai turi būti atliekama atranka dėl poveikio aplinkai vertinimo, rūšių sąrašą, nurodytą PAV įstatymo 2 priede, organizatorius nusprendžia pradėti poveikio aplinkai vertinimą neatliekant atrankos dėl poveikio aplinkai vertinimo.
Paraiškos Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimams (TIPK) gauti, pakeisti ar sąlygoms patikslinti
Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimai privalomi įrenginiuose vykdomai pramoninei (ūkinei) veiklai, sukeliančiai taršą ir nurodytai Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimų išdavimo, pakeitimo ir galiojimo panaikinimo taisyklių 1 priede.
Paraiškos Taršos leidimams gauti, pakeisti ar sąlygoms patikslinti
Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimai privalomi veiklos įrenginiui (jo daliai, keliems įrenginiams ar jų dalims), atitinkančiam vieną ar kelis Taršos leidimų išdavimo, pakeitimo ir galiojimo panaikinimo taisyklių 1 priede nurodytus kriterijus.
Atliekų naudojimo ar šalinimo techniniai reglamentai
Atliekas naudojanti ar šalinanti įmonė privalo turėti atliekų naudojimo ar šalinimo techninį reglamentą (TIPK leidimo arba Taršos leidimo priedas), kuris apibrėžtų visas atliekų priėmimo, laikymo, naudojimo, šalinimo, aplinkos stebėsenos (monitoringo) ir kontrolės operacijas.
Įmonės prievolių įvykdymo užtikrinimo sumos apskaičiavimo formos
Atliekas naudojančių ar šalinančių įmonių, kurios privalo turėti TIPK ar Taršos leidimą, nustatytų prievolių įvykdymas užtikrinamas galiojančia laidavimo draudimo sutartimi ir (arba) banko garantija, ir (arba) maksimaliąja hipoteka. Prievolių įvykdymo užtikrinimo dokumento sumos dydis nustatomas užpildžius įmonės prievolių įvykdymo užtikrinimo sumos apskaičiavimo formą.
Ūkio subjektų aplinkos monitoringo programos
Ūkio subjektų aplinkos monitoringą (pvz.: taršos šaltinių išmetamų ir (ar) išleidžiamų teršalų ar poveikio aplinkai) pagal nustatyta tvarka parengtą ir suderintą ūkio subjekto aplinkos monitoringo programą privalo vykdyti Ūkio subjektų aplinkos monitoringo nuostatų kriterijus atitinkantys veiklos vykdytojai.
Aplinkos oro taršos šaltinių ir iš jų išmetamų teršalų inventorizacijos ataskaitos
Vadovaujantis Aplinkos oro taršos šaltinių ir iš jų išmetamų teršalų inventorizacijos ataskaitos įforminimo tvarka, veiklos vykdytojas, turintis stacionarių oro taršos šaltinių, privalo atlikti aplinkos oro taršos šaltinių ir iš jų išmetamų teršalų inventorizaciją per vienerius metus nuo įrenginio ar jo dalies paleidimo (veiklos pradžios) datos.
Paraiškos pavojingųjų atliekų tvarkymo licencijoms gauti
Vadovaujantis Atliekų tvarkymo įstatymu pavojingas atliekas ketinančios surinkti ir vežti įmonės turi gauti pavojingų atliekų tvarkymo licenciją.
Paraiškas registruotis atliekų tvarkytojų valstybės registre
Vadovaujantis Atliekų tvarkymo įstatymu atliekas surenkančios, vežančios ir apdorojančios įmonės, prekiautojai atliekomis ir tarpininkai, įmonės, atliekų susidarymo vietoje pavojingąsias atliekas laikančios ilgiau kaip šešis mėnesius, o nepavojingąsias – ilgiau kaip vienus metus, šią veiklą gali vykdyti tik įregistruoti į Atliekų tvarkytojų valstybės registrą.
Paslaugų kaina sutartinė (priklausomai nuo darbų apimties).
Žinoma – teikiame nemokamą konsultaciją dėl veiklai įteisinti privalomų aplinkosauginių dokumentų kiekio ir apimties bei jų suderinimo su atsakingomis institucijomis galimybių.
Veiklą, kuriai privalomas TIPK ar Taršos leidimas, galima pradėti vykdyti tik nustatyta tvarka gavus TIPK ar Taršos leidimą ir, jeigu taikoma, gavus atsakingos institucijos sprendimą, leidžiantį pradėti eksploatuoti leidime nurodytą veiklą.
TIPK ar Taršos leidimai išduodami tik prieš tai parengus ir suderinus atrankos dėl poveikio aplinkai vertinimo ar poveikio aplinkai vertinimo dokumentus (kai jie privalomi).
Siekiant išvengti nepageidaujamų rizikų (veiklos stabdymų ar ekonominių sankcijų), planuojant esamos veiklos pakeitimą/išplėtimą būtina įvertinti, ar bus privaloma:
Rekomenduojame kreiptis į UAB „BIOSISTEMA“ – suteiksime nemokamą konsultaciją.
Jūsų įmonės aplinkosauginiais klausimais leiskite rūpintis profesionalams.
564
PASTOVŪS KLIENTAI
20
METŲ PATIRTIES
24
SPECIALISTŲ KOMANDA
53
SEMINARŲ KASMET